دکتر کتانباف

منابع وب سایت

وب‌سایت https://www.cancer.gov/ مربوط به موسسه ملی سرطان (National Cancer Institute یا NCI) است که بخشی از موسسه‌های ملی بهداشت آمریکا (National Institutes of Health یا NIH) می‌باشد. این وب‌سایت اطلاعات جامعی در مورد تحقیقات سرطان، درمان‌ها، آزمایشات بالینی، پیشگیری و آمارهای مربوط به سرطان ارائه می‌دهد. NCI یک منبع معتبر برای پزشکان، پژوهشگران، و بیماران است که در زمینه‌های مختلف مربوط به سرطان فعالیت می‌کنند.موسسه ملی سرطان (NCI) دارای ۳۰ بخش، دفتر و مرکز است که با هم کار می‌کنند تا یک برنامه تحقیقاتی جامع و منسجم در زمینه سرطان ایجاد، نگهداری و تقویت کنند. کارهای آن‌ها شامل تحقیقات پیشرفته در مورد علل، درمان و پیشگیری از سرطان؛ آموزش نسل بعدی پژوهشگران سرطان؛ تأمین مالی و حمایت از شبکه گسترده دانشمندان و مؤسسات تحقیقاتی سرطان در کشور؛ و اطلاع‌رسانی و آموزش به مردم آمریکا و جهان درباره سرطان است.

وب‌سایت https://www.cancer.gov/ مربوط به موسسه ملی سرطان (National Cancer Institute یا NCI) است که بخشی از موسسه‌های ملی بهداشت آمریکا (National Institutes of Health یا NIH) می‌باشد. این وب‌سایت اطلاعات جامعی در مورد تحقیقات سرطان، درمان‌ها، آزمایشات بالینی، پیشگیری و آمارهای مربوط به سرطان ارائه می‌دهد. NCI یک منبع معتبر برای پزشکان، پژوهشگران، و بیماران است که در زمینه‌های مختلف مربوط به سرطان فعالیت می‌کنند.

وب‌سایت https://www.nccn.org/guidelines/patients مربوط به شبکه ملی جامع سرطان (National Comprehensive Cancer Network یا NCCN) است.شبکه ملی جامع سرطان® (NCCN®) یک گروه غیرانتفاعی از ۳۳ مرکز برتر سرطان است. این مراکز به مراقبت از بیماران، پژوهش و آموزش اختصاص دارند. هدف NCCN بهبود کیفیت مراقبت از بیماران سرطانی است تا همه بیماران زندگی بهتری داشته باشند. متخصصان عضو این شبکه منابعی ایجاد می‌کنند که اطلاعات مهمی را به همه افراد مرتبط با بهداشت و درمان ارائه می‌دهند. NCCN با ایجاد راهنماهای بالینی برای بیماران، پزشکان و تصمیم‌گیرندگان در سراسر جهان کمک می‌کند تا بتوانند بهترین مراقبت‌ها را ارائه دهند.متخصصان معروف از مؤسسات عضو NCCN بیماران مبتلا به انواع مختلف سرطان را تشخیص داده و درمان می‌کنند و به خاطر مقابله با سرطان‌های پیچیده، تهاجمی یا نادر شناخته شده‌ان…